Diplomka (80)

Nedokončenost

Zábavný, příkladný (?), od 60. let

Nejzajímavější je, jak se s tím vypořádám.

Dokumentace dělá to dílo dílem.

Lee Lozano – Vymazat se z umění

Někdo ji znovu objevil.

[S Pospiszylem před AVU.]

Diplomka (79)

Rozsah

myslet na nekomodifikovatelnost – předměty nejasné ceny, nevíš, co kupuješ (co bys koupil)

neprodejný?

Nechat pak profesionálně ocenit?

Zjistit, co je problém ocenit.

Variabilní cena – vázaná na trh s komoditami apod.

Nesmí být prodá za cenu, kterou kupec nabízí. Ani kterou já určím.

Ale smí být ukraden.

Čas

  1. divákův čas strávený před dílem nebo jindy

  2. sekvence – ale potom proč ty a ne jiné – a vystavoval bych ten čas, nebo události, které se v té době děly?

: => časy v budoucnosti – některé nemusí být popsány číslem (datem) – ? “T+2:03”

Seznam

Co řeší? – Esence ukazování, řazení, pojmenovacího aktu, nenarušování.

Otázka: “V kterém sloupci bys raději byl?” – seznam definovaný jen sám sebou.

Nenarušovat [hotovo]

Chyby [hotovo]

Nepublikovatelný

Radek Dětinský

Snížit označením za umění

Zeptat se Dopitové, jestli – když to Hlavín prezentuje jako umění – jestli to vnímá méně vážně.

[Zenit]

Diplomka (78) – Logika

vědecký článek, policejní / byrokratická zpráva, matematická / logický rovnice / důkaz, počítačový program / kód / výstup – display / děrný štítek, zákon, usnesení, abstrakt / závěr / tldr, logický čin, chemická rovnice / vzorec / prvek / látka

Pokud důkazy vybírám z reality, musí i jejich logický výsledek / součet již existovat v realitě.

[Vlak Olomouc > Praha]

Diplomka (77)

Je to logický, technický, přesný sdělení vyvozený z jasnejch důkazů.

[Cafe 87, Olomouc]

Diplomka (76) – Bára

Říkat sdělení lidem osobně, pokud má vyzník intimně a říkat naopak rozhlasem, pokud má znít objektivně.

[Vertigo, Olomouc]

Diplomka (75)

Exteriér je estetický, lákavý a dělá umění zajímavé.

Rychle vyprdnout contrariánské tvrzení na různá témata. Pak nechat contrariánem podepsat.

[?] video diktov stroj

  1. strana – vím, že nepodepíšou, předem napsané

Můj mail Mildorf. – diskreditace

Aplikovat stejný postup na mě i umění.

[Doma v posteli]

Diplomka (72)

Říct, že zítra, ale neříct, kdy jsem to řekl.

Diplomka (71)

Lhát a prozrazovat to gesty jako Jack v S3E11 cca 11.45, těsně před intrem.

Diplomka (70)

Nezmizet jen na týden, ale od teď do budoucna se vyhýbat záznamům nebo je zaznamenávat či kontrolovat.

Privacy návod

Diplomka (69)

Publikovat anonymně, nepřihlásit se k tomu.

Diplomka (68)

Každej den chvilka zmizení.

Diplomka (67)

Přesvědčit Billa kartu, že jsem těhotná.

Diplomka (66) – Instalace

Jak dnes prezentujem nápady? Napíšu na Tumblr / GitHub / Medium a nasdílim link.

Z toho plyne: Udělat pomocí Github Pages (případně ty víc fotografické pomocí FB foto alba, nebo je GH moc geekovský, ale Tumblr nemá jasně rozeznatelný defaultní skin), zvětšit a černobíle přetisknout sítotiskem (klidně i trochu nakřivo a s kouskem okna či scrollbaru apod.) se zvýrazňovačovým zvýrazněním na velkej papír formátu dvou sít (100 x 140, papíř může bejt i větší, bude tam hrana, nedokonalej soutisk) a to přidělat na sloupy a do různejch mezer, co zbydou na výstavě podlepenim zezadu uprostřed, aby byly všechny kraje a rohy volný.

Diplomka (65)

Katalog

  • Moje diplomová práce je právě jedno z těchto vyobrazení.

    Ostatní vyobrazení nejsou součástí mé diplomové práce.

    Tento popisek také není součástí mé diplomové práce.

  • Součástí mé diplomové práce je pouze jedno ze slov v tomto popisku.

    Ostatní slova v tomto popisku nejsou součástí mé diplomové práce.

    Celý tento popisek není součástí mé diplomové práce.

    Tento popisek nepopisuje moji diplomovou práci.

    Tímto paradoxem bojuji proti zahrnování […?]

    Tento paradox má snížit zahrnutelnost nových aktivit do starých struktur.

    Tento paradox má snížit zahrnutelnost změn do stávajícího světa.

Jsem rád, že vznášíš tuto kritiku, budeme ji brát v potaz.

Jsme rádi za tvůj názor. V naší společnosti vítáme kritiku. V naší společnosti jsme kritice otevření.

V naší společnosti jsme kritice jako je ta tvoje otevření.

Tento způsob vyjádření věnuji společnosti, politickému systému i reklamě k volnému užívání. Prokázala se lepšími schopnostmi v jeho užití než já. Věřím, že jej bude i dále dobře naplňovat / užívat. Slibuji, že jej již nebudu používat. Nabytou svobodu využiji k objevení nového způsobu vyjádření.

  • Moje diplomová práce je jedinečná.
  • Moje diplomová práce není zmnožitelná.
  • Moje diplomová práce není vytisknutelná.

[2015-04-30]

Co by mělo být v katalogu uchováno pro příští generace?

  • Aktuální novinové zprávy
  • Kritika contrariánství
  • Ukraina
  • Spencerová
  • Protesty Knížákovců

_

Děkujeme, Vaše připomínky budou zahrnuty.

  • vlasy
  • povídka
  • komentář
  1. “Taiči si vyfajči”

Jakub Valenta – Z cyklu

  1. “AVU bez Knížáka je jako ženská bez ptáka”

Jakub Valenta – Z cyklu Domácí násilí

  1. Šaureová, první článek

  1. Blažek

Diplomka (64)

Pozvat Spencerovou.

Diplomka (63)

  • podezření
  • zjištění
  • důkazy
  • strategie
  • teze
  • hypotézy
  • věty
  • postupy
  • experimenty
  • ověření
  • pokusy
  • nástroje

Zahrnování jedince

Důkazy

  • browser log
  • oficiální dokumenty (přijímám, odpor)
  • co o mě říkají ostatní na sociálních sítích
  • důkaz nesvobody?

Strategie

1. Zdiskreditovat se

Zjistit od lídí, co na mě vědí, co by mě mohlo zdiskreditovat (klesnul bych v očích ostatních).

Psát, potkávat, telefonovat, všechno pospírat včetně toho, co mi k tomu řeknou. Co dál, to uvidim.

Zveřejnění / proč nefungovalo
  • Popis nezveřejněných diskreditujících záznamů

2a. Zmizet

Odejít a nechat se zaznamenat policejní zprávou.

Zveřejnění / proč nefungovalo
  • Všechny momenty, kdy jsem byl zaznamenán.

2b. Smazat se

Smazat po sobě všechny záznamy.

Přesvědčit lidi, aby zapomenuli.

Sbírat výpovědi, příběhy, proč nechtěli.

Zveřejnění / proč nefungovalo
  • Všechny fotografie, které se mi nepodařilo smazat.

Reklama dělá lépe

Důkazy

  • reklama lepší než umění
  • reklama používající slovník umění

Strategie

3. Předat reklamě

Nevěnovat se jistým formám zásahů (umění).

Říct, že reklama to dělá dostatečně dobře.

Iniciativa, ať to umělci nedělaj.

Způsobit, že reklama přehluší dané formy umění.

Nabytá svoboda – Jak se k ní postavit?

Zveřejnění / proč nefungovalo

???

???

Důkazy

???

Strategie

4. Zdiskreditovat zuměněním

Zdokumentovat a popsat akce Knížákovců – texty z Voumenů, fotky z FB, vyprávění těch, co vzpomínají.

5. Dělání akce se záměrem dělat umění ji předem umisťuje do uměleckého rámce

Důkazy

???

Strategie

Označovat za umění, co už proběhlo

  • Historická událost označena jako umění (přivlastněna).
Zveřejnění / proč nefungovalo

???

Nekomodifikovatelný / neprodejný / nezaznamenatelný

Důkazy

???

Strategie

6. Nemateriální

Ne objekt, ne tělo, ne vítr, světlo apod., ne řeč, ne text.

Odebírat, ne přidávat?

Zveřejnění / proč nefungovalo

???

7a. Nezaznamenatelný

  • Vyfotografováním se zničí.
  • Dělá problém změření expozice nebo vyvážení bílé.
  • Příliš lesklý.
  • Málo kontrastní.
Zveřejnění / proč nefungovalo

???

7b. Nezveřejnitelný

Publikováním se zničí.

  • Detect Google indexer.
  • Detect copies and destroy if found.

Legal licence.

Zveřejnění / proč nefungovalo

???

8. Nejasný rozsah

Postup, který určí, že se velikost (rozsah) práce stále zvětšuje. Ale pak je konečný ten postup. Proto nejasný neznamená nekonečný.

Nejasný musí znamenat, že není řečeno, co všechno do té práce patří. Množina musí být řečena, ale musí být naznačena jenom nejasně.

Nebo definováno paradoxem? (Russelův paradox)

Zveřejnění / proč nefungovalo

???

Význam média

Důkazy

???

Strategie

9a. Publikovat příliš

  • Mnoho špatného.
  • Mnoho něčeho, ale ne všechno z toho je ta práce.
Zveřejnění / proč nefungovalo

???

9b. Publikovat ve všech médiích

  • Všechna média najednou.
Zveřejnění / proč nefungovalo

???

10. Nenarušovat realitu

  • Live stream. Ale televize, na kterou se projektuje je již narušením reality.
  • Používat (publikovat, vystavovat) věci, které již existují, zatímco dělám to, co bych dělal normálně. Ale ani popisování díla (tvorba popisku, anotace, mluvení o něm) potom nesmí být taková, abych ji nedělal i normálně.

11. Vystavovat čas

  • Sekvence okamžiků a časových úseků.

12. Řez / seznamy

  • Dělat seznamy lidí.

    • Spolužáků, diplomantů?

13. Nabízet dál / dělat umělce / open-source

Nástroje vyjadřování:

  • post-it notes

Ale nikdo je nebude chtít používat.

14. Dát politickou message existujícímu umění

  • Natálie?
  • Živě tím, že budu i diplomek stát a něco vykládat divákům?

Dát politickou message celé mé diplomce.

15. Vstupovat do cizích uměleckých děl

Zakódovat do diplomek svoje sdělení.

Jako to dělají tiskárny žlutou barvou.

  • Na ostatní obrazy v NG?
  • Lhát, že jsem to udělal?
  • Do své diplomky zakódovat taková sdělení?
  • Kódovat jenom na popisky?

16. Dělat totéž znova

Publikovat znova, v novém kontextu, co jsem už namalovat, napsal…

Některé části diplomky budou totéž, co jsem již udělal.

17. Uměním jsou pouze chyby

Původní záměr není uměním.

Chyby nesmějí však být záměrné.

Celá moje diplomka je chybná.

18. Jediné provedení

Performance je revoluční pouze při prvním provedení, pak se stane součástí našeho světa.

_

Aktualizovat vše jasným vztahem k současnosti.

Diplomka (62)

Zopakovat staré diplomky, nebo využít jejich rámy.

[Ouky Douky]

Diplomka (61)

Zeptat se teenagerů (na GVP?), jak vnímají zaznamenávání, soukromí, Internet…

[Bio Oko]

Diplomka (60)

4. fáze / kapitoly

1. já zahrnut

2. umění zahrnuto

3. jak já z toho ven (zmizet, osovobození zveřejněním, zdiskreditovaný, svobodný jedince)

4. jak umění z toho ven

  1. předat reklamě

  2. zaujmout úlohu řezačezpětně pojmenovávat jako umění – dávat ostatním nástroje řezu a označení (cedulky k reklamě) – radikálně:

  • vystavovat možnost (prezentovat)
  • prezentovat čas
  • nemít jasný rozsah
  • dávat / nechávat možnost rozšíření / remixu (free license, open-source), odkrýt postup, pokud není kancelářský

plus

  • ekologický / zodpovědný manifest
  • manifest přístupnosti (pro postižené)
  • manifest soukromí

(Jeden text / báseň / popisek vysvětlující jedno dvěma větami souvislosti / návaznost jednotlivých částí práce (diplomu); možná s šipkami ke konkrétním částem (kapitolám).)

[Bio Oko]

Diplomka (59)

Namířit kamery na ostatní diplomy a na obrazy Natálie, a tak je umístit / popsat / přejmenovat.

[Bio Oko]

Diplomka (58)

1. Cokoli udělám je zaznamenáno, stávám se součástí společnosti.

2. Jakékoli umění vznikne je zahrnuto, stává se součástí společnosti / komerce / trhu.

__Odvyprávět_, jak jsem k tomu dospěl, podat důkazy – ale neumělecky:

  1. reklamně

  2. přímo to zpřítomnit (live stream, live web view)

(Miniaturní pokojíček s diskreditační minulostí na miniobrazovkách z mobilních zařízení.)

(Zahrnuté umění na surveillance TVs v rohu, který je replikou CCTV kontrolní místnosti.)

(A4 jedna vedle druhý na zdi, tisk přes ně; automatický linie psaní přes ně.)

(Co tím říct?)

Odzbrojit protest Knížákovců označením za umění.

Odzbrojovat další události (Ukrajina, moje politické / osobní aktivity.)

(Lazer píše přes A4. Světlocitlivá vrstva chvíli zůstává.)

[Standard café]

Diplomka (57)

Umění jako investice

“Dej mi ten obrázek, jednou ho skvěle prodám.”

[Kino výtvarných umění]

Diplomka (56)

Přenechání některých podob umění reklamě / systému / společnosti osvobozuje (liberates).

[Farocki v Goethe institutu]

Diplomka (55)

Místo fotek “galerií” live stream.

Diplomka (54)

Mishearing lyrics.

Diplomka (53) – Buddeus 1.

Propojení:

  • afirmativní funkce umění
  • afirmativní funkce individua

  • subverse
  • stávání se
  • komodifikovatelnost

  • barokní umělec / Sorela
  • hra

  • časová skvence (- osekávat)
  • akce, které vedly k umění
  • Kolář, příbeh s datumy
  • v tento čas se dělo umění
  • v neuměleckém kontextu umění (časově omezený kontext, než bude zahrnut)

[Liberál]

Diplomka (51)

Carbon footprint info u ostatních diplomek.

Plus license / copyright information.

[Bistro 8]

Diplomka (50)

Všechny ostatní diplomky pro nevidomé, hluché, tělesně postižené.

[Bistro 8]

Diplomka (49)

Zpomalit / zrychlit o neznatelnej kousek písničku.

[Bistro 8]

Diplomka (48)

1. Ptát se lidí na jejich výšku, váhu a další informace, pak ale jen zveřejnit, kdo na co chtěl a nechtěl odpovědět.

2. Měřit automaticky cizí výšku a váhu kamerou a tlakovým čidlem v rohožce u vrátnice AVU.

Vystavit nejdřív čísla, pak lidi, aby nebylo zprvu jasné, co ta čísla znamenají a aby si pak divák uvědomil, že za čísly (obecně) stojí lidi.

3. Osobní kontainery pro ostatní diplomanty na přepravu a uložení jejich práce.

4. Seznam mých nápadů a crowdfundingem (tedy kapitalisticky) vybrat, co zrealizuju.

Diplomka (47)

[Opakuju:] Seznamy a třídění ostatní (i víra, sexuální orientace apod.).

Diplomka (46)

Vytvořit zařízení, který by našlo nepřátelský vojáky podle kouře jejich cigaret, a poslat ho na Ukrajinu.

Diplomka (45)

Humorný formát naznačuje nevěděcký rozbor materiálu.

Nechci se (jako lidi v at. NM2) tvářit, že pracuji vážnou, vědeckou metodou.

Instalace: Regálky se Standarníma uměleckýma balíčkama (SUB) a z nich vybalenýma pracema.

Regálky by byly sestavené z mých zásob a ze zásob AVU.

Diplomka (44)

1. Zpracovat všechny diplomky za posledních 25 let.

Najít jejich autory?

Přimět je k něčemu?

Nej skromnější, nejmenší… diplomka?

2. Vymýšlet nevtipné vtipy.

Které se postupně během čtení stanou nepříjemnými.

  1. Nejdřív nevíš, o co jde, jsi znepokojen situací.

  2. Pak pochopíš, že to máš být vtip.

  3. Ale nakonec ti dojde, že to vtip není, že to je vážné.

Použít staré diplomky k ilustraci? Využívat tvrzení ostatních lidí, diskreditovat je naoplátku?

3. Krást, používat ukradené předměty.

4. Situace, při kterých se červenám.

Diplomka (43)

1. Změřit všem IQ.

2. Umělec by mohl být v dnešní společnosti čistě komentátor (vybírač, třídič).

Diplomka (42)

Teď, když jsem se zdiskreditoval, můžu svobodně…?

Diplomka (41)

Standardní umělecký packages

Diplomka (40)

Jak pokračovat?

  • Začít odebírat osobní věci?
  • Umění z politiky.
  • Hledat řezy?
  • Vybírat věci k sebe-diskreditaci a něčím doplnit – jak říkal Żm., využít.
  • Politika – vybírat z toho momenty.

Diplomka (39)

Unfunny czech text jokes (Nyx, Maxim)

Post on FB nebo jinak publikovat.

Diplomka (38)

Organizovat si pro dobrou práci den do časových bloků (blocks of time).

Diplomka (37)

Napište cokoli (nebo jiný úkol, kde udělají něco bez konsekvencí) + facial recognition

Diplomka (36)

Celá ČR jako umělecký dílo.

Diplomka (35)

Jirka: Začít něco dělat.

Zakládat sro.

Diplomka za peníze

Diplomka (34)

  • Dokonalá historie, vyprávění mě
  • Drsná věc, iritující, nevíš, o co jde, nedozvíš se

Diplomka (33)

Jde mi o konkrétní události?

Na ničem nezáleží, protože všechno mohu opakovat znova a líp.

Mám přesný počet sekund, ve kterých mohu udělat v minulosti nebo v budoucnosti časový řez.

Mohu vytvořit přesnou kompozici řezů.

Jak se ale řez pozná?

Nemůže se čas projevit sám o sobě?

Diplomka (32)

Čas

Proč?

Proti artefaktům, tedy komerci.

Vymezení.

Akt vybírání, pojmenovávání, řazení je základní a silnou lidskou vlastností.

Na ten upozorním, když vypustím materiálnost.

Jak?

Možná musí být krátký interval.

Proč ten a ne jiný?

Významná událost?

  • foto
  • deníkový záznam
  • počítačový log
  • audio
  • video
  • social media
okamžik před a okamžik po

jenže stejný problém, jak popsat

paměť dalších lidí

finanční rozdíl (matematický rozdíl zůstatků)

věc se skládá z rozdílů mezi jejími verzemi

kontinuita mě

kontinuita společnosti?

možnost změny při kontinuitě společnosti?

žádná změna se nejeví tak významná ale jako celej je to revoluce

co je podstatné, o tom se nemluví

jak se změnily projevy mě nebo osobností po nějakých událostech

experiment: co by se stalo, kdybych něco vymazal

Konstruovat ty okamžiky.

Můžeš dělat známé činnosti naposledy a nové poprvé, ale nemůžeš dělat známé činnosti poprvé.

Krutosti, kterých jsem se dopustil a nemůžu je smazat z paměti ostatních.

Popisovat paměť ostatních.

  • Vybírat a mazat z mé minulosti.
  • Vybírat a mazat ze společné minulosti – historie.

Vybírat pouze z béďovských projevů.

Jsme hybateli naší budoucnosti.

Jak očekávání?

  • očekávání otevřenosti
  • lež, eufemismus

Jak zlo?

  • krutost k sobě, zveřejnění
  • krutost v obrazech
  • divák se něčemu směje a pak mu dojde vážnost

Jak s dobrým úmyslem?

  • chci konat dobro. Jaké?
  • někomu ublížím. Komu? Jak?
Posloupnost, řada, sekvence časových okamžiků, ne jejich projevů.

Podstata času.

Jak upozornit na default?

Proč default?

Nechci nadřazenost.

Chci reprodukovatelnost, znovupoužití.

Inspirovat k tvorbě téhož. Každý to může udělat.

Nechci odstranit výtvarné vyjádření, formu. To není možné.

Chci zároveň zaujmout, fascinovat.

Na první pohled. Silný obraz.

To je ten, co tam měl (Něco).

Samotnou věc nelze vidět celou najednou, nelze nevnímat bez času, bez vybírání, bez mazání.

Zaujmout divákovým performativním prvkem, zážitkem.

Co pro Noru?

Jak začít?

Už chci mít nějaký materiál v ruce.

Mohu začít hledat souvislosti, témata a tvrzení z projevů, poznámek… ale.

Něčím se to míjí, něco tam bude chybět?

Co? Jak to okamžiky nahradí?

Nedokážu tomu dát patřičný důraz??

Finance

Pro peníze nechat korporace, reklamu udělat cokoli.

Diplomka (31)

Řezy a rozhodnutí v čase, nejasný rozsah, nestálost, konstelace

Třídění a popisování, kterým vládneme, je uměleckým aktem.

series of time snapshots

Ukázat jinak než pomocí fotografie.

Divákovo očekávání – přistižení – vývoj.

  1. Načrtnout příběh.
  2. Nechat ho představit si zbytek.
  3. Naznačit, že to mohla být lež.

Sebe…

  • …diskreditace – trýznění (co ukážu)
  • …definice – limity (co zbyde)
  • …formování – restart (důsledek na můj další život)

Zlo s dobrým úmyslem

Téma

Co můžu textem / věcí způsobit – politika.

Špatný způsob, jakým se o věcech přemýšlí.

Hledání komunikačních prostředků a co komunikovat

Humor

First World Problems

Viditelně standardní prostředky

A odpovědnost za životní prostředí (využít všechny věci doma / na AVU).

_

Ostatní diplomky pro slepce.

Rozdělit / seřadit spolužáky.

Možná neříct, jaký je klíč?

Financování

A další moc vážný věci.

Co kapitalismus nezahrnul?

Diplomka (30)

Nacisti se o holokaustu zmiňovali ve svých dokumentech (denících) v eufemismech.

Deklarovat otevřenost a pak ji nedodržovat (zatajovat).

Práce se vztahem já – divák, narušovat důvěru, porušovat smlouvu.

Diplomka (29)

Konstelace, která se uskuteční / nastane jenom jednou za dlouhou dobu – jako ten nápad s Metrem.

Ale proč? Co by to znamenalo?

Důkaz významu momentu proti archivaci, která umoňuje stále se vracet zpět.

Není to ale moc romantické?

Zlá / rozporuplná věc / akce s dobrým úmyslem.

Paralela s americkejma válkama apod.

All the websites I ever visited.

All the text I ever wrote.

Všechny záznamy o mně.

Všechno, co vím a __co si pamatuju, co není v těch záznamech.

Sochařský způsob – jen z toho umazávat.

Vytisknout si vše a jet – ubírat.

Poezieminimum slov, přesnost, důraz na každé z nich – význam každého z nich.

Měl bych problém smazat si CV a zrušit kontakty s headhunterama.

Jak bych to udělal (vše, diplom, věc) hned teď? Vybral bych úsek života – poznámek, mě – a ten zpracoval, vymazal.

Vysledovat [vystopovat] [materiální] věci, které mi [po restartu] zbydou a vystavit jejich autory (řemeslníky, tovární dělníky).

Diplomka (28)

Točit konstantně všechno/AVU/semstr na Google Glass nebo jinej wearable.

Diplomka (27)

Zveřejnění poznámek a deníku

Řada věcí podle velikosti a složitosti. [2015-01-14]

Kolik nejmíň mi projde jako diplom?

Od tvrzení k nesnesitelnym detailum

Co můžu textem způsobit?

Co chci timhle procesem říct?

Pracování jenom s tim, co už mam.

Ubírání z minulosti. Ničení důkazů.

Mazání fotek

Bounty na důkazy

Co použiju, zničim

Moje politika

Zbytky

Co jsem nezveřejnil

Co jsem nesmazal

Pracovat s penězma a dalšíma věcma, který jsou na umění moc vážný/reálný/nedotknutelný.

Umění v politice.

Diplomka bude ta práce jenom v určitej krátkej okamžik.

Vlastní výstava

Vlastní škola, vlastní umění, vlastní přednášky

Dogville výstava

Překlad pro slepý

Diplomka (26)

Vystavit v Metru, přesná choreografie, prohnat komisi, přestupovat, procházet vagony.

[na konkurzech]

Diplomka (25)

“Přistihává při čtení” – Tomáš Vaněk

Ital Calvino – Když jedné zimní novi cestující

Diktát vyprávěni: Zkus si to nepředstavit.

Houellebecq píše to, co si jen myslíš

Sex a výbuch suše popsaný, dva framy, šukáš ožralej.

Kinetika skupiny, shoda, utvrzení.

Diplomka (24)

všechno jenom přikládá k diplomce
zatímco ubírám ze začátku, mažu staré fotky
z diplomky se nesmí ubírat
diplomka nemá konec, jen čas, kdy je to diplomka, potom už zas není
poznámky vytvářejí druhé čtení a souvislost

zveřejnit celý deník, poznámky, fotografie, všechno

otevřené, public domain, i v celém procesu

přenechat zpracování mých poznámek, vstupů někomu jinému

začít už s tou hmotou věcí a tu postupně formovat

Diplomka (23)

Všechny fotky, na kterejch jsem.

  • získat
  • zničit
  • pokud někdo (máma) nebude chtít zničit, tak zdokumentovat jaký a proč

Diplomka (22) – Oponent

  • Václav Magid
  • Palo Fabuš
  • Nora Ružičková
  • Ondřej Buddeus

[Liberál]

Diplomka (21)

Začít nejjednodušším tvrzením a pak pokračovat postupně až do úplně nesnesitelné hloubky. Tak hluboko, že se tam normální divák nebude schopen dostat.

Diplomka (20) – Společné akce

  • Společné čtení Frieze magazínu
  • Společné plavání
  • Společné…

Diplomka (19)

Jeden den budou všichni rušit živá vysílání v TV.

Diplomka (18) – Restart

  1. Všechno smazat a vyhodit
  2. Začít se zabývat, čím chci, znova studovat, učit se věci.
  3. Přestěhovat se, změnit zaměstnání, školu, přátelé.
  4. Změnit chování.

Jednou? Nebo každý rok? Každý měsíc?

Diplomka (17)

Každý den jedna věc

Diplomka (16)

  • Pronajmout si Nádraží sám.
  • Prostor ve stylu Dogville.

Diplomka (15)

Rozdělit / seřadit spolužáky.

  • list of…
  • levice, pravice

Diplomka (14)

Zveřejnit deník (a toto)

  • intimní zaškrtání
  • zaškrtání, abych neprozradil něco na ostatní
  • a další druhy zaškrtání

K tomu by byla legenda.

Vysvětlující grafy a popisky a barvy možná?

Diplomka (13)

Kreativní způsoby financování, nebo jiné práce s penězi.

[při nákupu, přecházení Milady Horákové]

Diplomka (12)

Učím se psát jméno “Pierre Huyghe”.

Diplomka (11)

Můj oponent by mohl/měl být Kennet Goldsmith.

Diplomka (10)

  • Využít všechny staré počítače na AVU.
  • Využít všechny knihy v knihovně AVU.

Diplomka (9)

Všechny ostatní diplomky přístupné pro slepce

Diplomka (8)

Autobusy Student Agency jako model společnosti.

Diplomka (7) – Konzultace s Tomášem Vaňkem

situace, do které se napojíš s telefonem

televize vs Internet – komunita diváků vs individua

Documenta – chození s iPhonama

Diplomka (6) – Konzultace s Jirkou Skálou

the chief

úvod, prolog – opakovat, variovat

Neruda

fejeton

neo-liberální Internet, druhá průmyslová revoluce

hledání komunikačních prostředkům

najít formát a ten pak naplňovat

A4 určitě na výšku

Diplomka (5)

Někdo hackne počítač mně a vybere z toho různé materiály. A udělá sám i věci?

Já posbíram materiály na public wifi v kavárně a pak z toho udělam věci a ty těm lidem pošlu. Což je ale creepne.

Diplomka (4)

[Cestou z B8 a kafe v Oku při přecházení ulice od vietnamského krámku ke Škole architektury.]

[Přemýšlel jsem o knize AVU, o tom, že na první straně je ta historická fotka s prázdnou plání.]

Retelling the history of Czech republic after 1989 backwards.

Diplomka (3) – Schůzka s Tomášem

Antoni Marcelini – Even Perfect Crime Leaves Traces

Perniola – Art and its Shadow

Jaké další produkty produkuje samo dílo.

Přenechat někomu jinému

Zbyněk Baladrán

Lia Perjovschi

Havránek, Zálešák

Diplomka (2)

Vycházet z papírů.

Z poznámek.

Z toho, co mám nashromážděné.

Jenom z toho, co mám nashromážděné?

Zveřejnit celý vývoj diplomky?

Zveřejnit všechno. Všechny moje poznámky, záznamy, práce, texty… Zajímavé i nezajímavé věci. Dát to ven, k dispozici.

Musí mít všechno stejnou formu?

Každé téma Papírů by si zasloužilo jinou formu možná, jako řikal Arthur a Zuzana Jakalová.

Ale nespočívá ta zajímavost právě v tom, že je to všechno stejné?

Vic lokální

Vývoj po roce 89 v Česku?

Téma: Špatný způsob, jakým se o věcech přemýšlí.

Rich Americans enjoying new age spirituality of the end of the world 2012.

Věda vyučovaná pomocí infografik.

Ne tolik očividný věci, jako by byla kritika selfie.

Diplomka (1)

Publikovat úplně všechno moje umění: data/art/.

Ukládat práci na diplomce do gitu a pak vše zveřejnit.

Vic lokální

Vývoj po roce 89 v Česku?

Každé téma Papírů by si zasloužilo jinou formu možná, jako řikal Arthur a Zuzana Jakalová.