Strategie: Předat reklamě

Věnuji se jen tomu, co je nezábavné,
nepoučné a nevyzývá k přemýšlení.

Nepracuji s obrazem, s barvou, s tvarem, s materiálem, s látkou, se zvukem, se světlem, se dnem a nocí, s rámování, s geometrií, se spánkem, se tmou, s fotografií, s videem, s myšlenkami, s nápady, s teoriemi, s filosofií, s matematikou, s množstvím, s rozměry, s nesmysly, s lidmi, s city, s lhostejností, s teplotou, s nahotou, s objevováním, s růstem, se změnou, se situacemi, s diskusí, s rozhovory, s písmem, s pohybem, se zpovědí, s vírou, s penězi, s ekonomií, s politikou, se společností, s tlakem, s televizí, s rádiem, s elektřinou, se silou, s přenosem, s poštou, se sportem, s tělem, s láskou, se smrtí, s manipulací, s ohněm, s rodinou, s drogami, s rychlostí, se směrem, s informací, s přehledem, se statistikou, s prostorem, s architekturou, s přírodou, se zvířaty, se zemí, se vzduchem, s vodou, s vědou, s vesmírem, s efekty, se zmarem, s podvodníky, s chudobou, s bohatstvím, s auty, s technikou, se stroji, s válkou, s pokusy, s násilím, s prací, s činy, s volbou, s prázdnotou, s krádeží, s nalézáním, s pravdou, se lží, s opuštěním, s vyhazováním, s budoucností, s pamětí, s časem, s kopií, s opakováním, s totožností, s podobností, s náhodou, s historií, se zradou, s osobnostmi, s hrdiny, s literaturou, s návody, se seznamy, se hrami, s malíři, s uměním, se sebou, s někým, s paradoxy, s nudou.